روز نو

نوروزتان پیروز، بهاران‌تان پرشکوفه و روزگارتان سبز باد!
به امید روزهایی خوب و روزگاری بهتر!

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای روز نو

  1. Tati :گفت

    Noruzet mobaarak, bahaaret ham por o peimoon az gol o delkhoshi o solh… ham baraay-e to va ham baraay-e hameh ensaan haa….

  2. صحرا :گفت

    سال نو مبارک. سفره قشنگیه! سیب و دستبند سبز قشنگ ترش هم کرده

  3. Mitra :گفت

    نوروز تو
    بهار تو
    روزگار تو سبز تر
    که دلم برای ات سخت تنگ است.

  4. لیلا :گفت

    چرا دیگه نیستی؟

  5. beforesunrise :گفت

    Man kam kam daram negaraneh shoma misham. omidvaram keh khob o khosh bashid va sargarmeh hameyeh chiz hayeh khob.

  6. لیلا :گفت

    خانوم عزیز و دوست داشتنی سلام. من تازه اینجا رو پیدا کردم.و یک نفس 5 صفحه رو خوندم و عشق کردم. فقط اومدم بگم که من از آشپزی خیلییی بدم میاد (از غذا خوردن بر عکسش) و اینهمه بلاگ آشپزی دیدم و کتاب از سیر تا پیاز رو هم خوندم خوشم نیومد تا خوندن این وبلاگ شما. سالم و شاد باشید و امیدوارم باز هم بنویسین

  7. beforesunrise :گفت

    Aya digeh hich vaght neminevisin??????

    Omidvaram hameh chiz khob bashi va sargarmeh masa’eleh kheli khob bashin keh naresidin beh in blog 🙂

  8. الهه :گفت

    سلام.پس شما کجایین ؟
    چرا نیستین؟

  9. سعید :گفت

    خدمت وبلاگ‌مستطاب‌صاحاب عزیز عرض بکنم که من دنبال طرز تهیه‌ی آب‌زرشک هستم و وب را به‌قد وسعم گشتم و مختصر یافتم متأسفانه. اگر عنایت بفرمایید به این مسأله و نوشیدنی‌های تابستانی دیگر بپردازید تابستان را خوش‌مزه‌تر می‌گذرانیم و دعاش را به‌جان شما می‌کنیم طبعن.
    این خودش بهانه‌ای شاید بشود که این‌جا را راه بیاندازید که حیف است این‌طور خاک بخورد.
    یک‌ حجم قابل‌توجهی زرشک سیاه هم با خودم آورده‌ام از ایران که کاربرد زیادی ازش نمی‌دانم و کنجکاوم که بدانم. مطلعم که خواص دارویی دارد ولی بارم نیست که چه‌‍طور فراوری و مصرف می‌شود.

  10. mohsen :گفت

    دلمان برایتان تنگ شده، امیدوارم سالم و سلامت باشید

پاسخی بگذارید

