بازگشایی

وبلاگ آش‌پزی به کسر پ از همین امروز و فردا با مدیریت سابق و دکوراسیون جدید بازگشایی خواهد شد.
ارادت.

این نوشته در شخصی ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای بازگشایی

  1. حديث :گفت

    ديگه وقتش بود ما رو دوباره به لذت آش‌پزي‌هاي دوس‌بداريت مهمون كني آجي خانوم.

  2. لیلا :گفت

    سلام آش‌پز گرامی با کسر پ
    ما را که حسابی گریزان از آشپزی بودیم گرفتار کردی.
    چند سال پیش در اصفهان و در رستوران اعظم غذایی به نام آبگوشت سفارش دادم. به خیال خودم همان دیزی خودمان بود. ولی با غذایی شامل نان خورد شده، آب‌گوشت پخته و کشک مواجه شدم که شد یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای عمرم. دیگر نرفتم اصفهان و آرزوی‌دوباره چشیدن‌اش به دلم ماند. ممنون می‌شوم دستور پخت‌اش را بنویسی.
    مرسی برای وقتی که می‌گذاری دوست آش‌پز دوست‌داشتنی.

    • " من " :گفت

      لیلا جان
      ممنون از محبت و لطف شما. آن آبگوشتی که شما خوردید، آب‌گوشت بریان است. اعظم هم در واقع بریانی‌ست، یعنی غذای اصلی که ارائه می‌کند بریان یا بریون اصفهان است. من بریون بلد نیستم درست کنم، تئوری کار را بلدم اما چون کفگیر و اجاق مخصوص می‌خواهد درست نکرده‌ام. یعنی به طور کلی در اصفهان رسم عمومی بر خرید بریون از بیرون است همراه همان آب‌گوشت معروف. اما دستورش را می‌توانم برای‌تان گیر بیاورم و ای‌میل کنم.
      ارادت

  3. سپیده :گفت

    چه عالی… منتظریم!

  4. دکوراسیون که قبلش هم حرف نداشت بانو شِف عزیز،
    زودتر برگرد که من از بی دستور غذایی در آشپزخونه رو تخته کردم! :*

  5. سمیرا :گفت

    هوراااااا

  6. elly :گفت

    چقدر منتظر بودیم ما…..

پاسخی بگذارید

