اطلاعیه

آش‌پزخانه‌ی ما عجالتاً تعطیل است.
سلامت باشید.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای اطلاعیه

  1. نازنین :گفت

    ای بابا! تازه مشتری شده بودم! امیدوارم سلامت و شاد باشید و این تعطیلی موقتی باشه  

  2. مهیب :گفت

    یعنی من باید امشب گشنه بخوام ؟

  3. زیتا :گفت

    بابا من تازه براتون داشتم عکس می فرستم از سالاد خیار. تو رو خدا تعطیل نکنید برای همیشه. کلی باعث دلگرمی بود این آشپزی شما! 😦

  4. نــــــــــــــــــــــــــــــــه! 😦
    کی برمی گردی؟ زود برگرد. من به تو و آشپزخونه ات نیاز دارم… داروی ضد افسردگی منه این دستور غذاها و این عکسهایی که میذاری…

  5. Hesam :گفت

    چرا بستی ؟؟؟

  6. هاله :گفت

    😦
    آجی امیدوارم دایمی نباشه

  7. لیلا :گفت

    آشپِز باشی کجایی که من الان توی تابستون یه غذای رژیمی می خوام و مخم جواب نمی ده؟ یه مشت بادمجون و گوجه و بامیه ریختم رو هم و مزه عق گرفته. خیلی ظلم کردی به ما که بستی ش (مدل مظلوم نمایی)
    جات خالیه به هر حال
    خدا کنه زودی بگی به تخمم حرف مردم و برگردی

  8. hengameh :گفت

    فتانه جون من هنوز باور نکردم نمی‌خوای بنویسی‌. عزیز جان تو قول دادی این ته چینه بالای وبلاگ رو برامون بنویسی‌….

    پس تکلیف این نی‌نی تو دل ما چی‌ میشه که کلی‌ دلمون رو صابون زده بودیم …….

  9. مینا :گفت

    همین که با این وبلاگ آشنا شدم و تو دلم گفتم آخ جون آشپزی، تعطیل شد. این هم شانسه ما داریم آخه؟؟؟

پاسخی بگذارید

